środa, 25 grudnia 2013

Święta , święta już są ...

Siemka =) 

Jak tam minęła wigilia i pierwszy dzień świąt ??? Szczerze mówiąc to nienawidzę świąt , ponieważ według mnie są takie sztuczne , fałszywe ... No ale pomińmy ten temat ;) . A tak poza tym to się chwalić co dostaliście ??? Ja wam powiem że dostałam słodycze i się zmartwiłam bo myślałam , że tylko to dostałam , ale pomyślałam "No cóż ... widać , że nie zasłużyłam na coś innego ..." ale jak otworzyłam pudełko z Toffifee to pokazała się koperta , a w niej było 200 zł !!!  Jak się ucieszyłam ^.^ .W piątek kupię sobie taką słodką bluzkę z kotem i jakieś spodnie i może czarny lakier do paznokci ...To czekam z niecierpliwością do piątku !!! 

A tak z innej beczki to zrobiłam sesję zdjęciową Lady . Tu macie jej zdjęcia =^.^= :






Moja słodka i kochana kicia =^.^= ... A teraz szykujcie się na najlepsze XDDDD 
.
.
.
.
.
.
.
.
Prosz ... XDDDDDDD 




HAHAHAHAHAHAHAHA XDDDDDDDDD 

Dobra ja lecę ... papapapapapapa  :3 . Liczę na komentarze :******




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz