czwartek, 19 grudnia 2013

Where is snow ???


Hejka :>

  Dzisiaj piszę dla Was trochę wcześniej , ponieważ jestem chora :c i to strasznie ... ale się trochę cieszę bo miałabym dziś sprawdzian z niemca i jeszcze babka od historii by mnie pytała ... .-. . Jutro chyba też nie idę ... więc popiszę w wami trochę więcej :) ... Do tej pory oczekuje na ŚNIEG !!! A nie ma  :c ... Ja akurat nie za bardzo lubię zimę ale niech ten śnieg spadnie bo święta bez śniegu to nie święta :) !!! Ale tak bardzo to nie narzekam ;3 bo chociaż ciepło jest ;D 


Ha ha ;p Moje piękne podwórko ... ile jest tego śniegu ... MASAKRA !! 
Ta jakość ;-; 


Aaaaa byłbym zapomniała ... u Lady jest wszystko w porządku ;) . Znalazła sobie idealne miejsce do spania ;D czyli KARTON xd hahaha ;p . Moja mądra kicia xd ;3 


Łapcie tą śliczną kicię *-* 


Łapcie też mnie ;D Bo spadnę ;-; 



LICZĘ NA KOMENTARZE !!! ;3 Bo jak nie piszecie komentarzy to smutno mi się robi :c 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz